Tuesday, April 12, 2011

က်ေနာ္တို ့ျမိဳ ့က က်ေနာ္တို ့ရဲ ့ အတာ


က်ေနာ္တို ့ျမိဳ ့က က်ေနာ္တို ့ရဲ ့ အတာ

တကယ္္ေတာ့
က်ေနာ္တို ့သိတဲ့အတာဆိုတာ
ႏွွစ္ေဟာင္းက ႏွစ္သစ္နဲ ့ကူးတယ္
စိတ္ေဟာင္းက စိတ္သစ္နဲ ့ကူးတယ္
ငု၀ါက ပိေတာက္နဲ ့ကူးတယ္္။
ခုေတာ့
ရက္နဲ ့ဟစ္ပ္ေတြက အမုန္းစြဲ ကဲတာေတြနဲ ့ကူးတယ္
၀န္ထမ္းေတြက အႏိုင္က်င့္လဘ္စားမွ ုနဲ ့ကူးတယ္
စြမ္းအင္နဲ ့သယံဇာတက အိမ္နီးခ်င္းနဲ ့ကူးတယ္
တခ်ိဳ ့သူေတြက အုန္းအင္ေအာ္ျပီးေခါင္းညိတ္လို ့ကူးတယ္
အရင္းရွင္ေတြက ကုန္သည္အသင္းသစ္နဲ ့ကူးတယ္
အမတ္ေတြကေဆြးေႏြးေရးနဲ ့ျငိမ္းခ်မ္းေရးကို လႊတ္ေတာ္နဲ ့ကူးတယ္
၂၀၀၈နဲ ့၂၀၁၀က အစိုးရသစ္နဲ ့ကူးတယ္
သန္းေရႊနဲ ့ေမာင္ေအးက သိန္းစိန္နဲ ့ကူးတယ္
ကဲ--က်ေနာ္တို ့ဘာနဲ ့ကူးၾကမလဲ။

ျမတ္သစ္(dawn)