Friday, December 24, 2010

က်ေနာ္တို႕ျမိဳ႕က က်ေနာ္တို႕အေမ


သားေတြလည္းျပံဳး အေမျပံဳး၍
အျပံဳးေတြျပိဳင္ ျမိဳင္ဆိုင္လိႈင္္ခဲ့၊
မဆိုင္သူမ်ား အမုန္းပြါးတဲ့
ထိုေန႕ရက္မွာ က်ေနာ္တို႕မလာႏိုင္တာ
ခြင့္လႊတ္ပါအေမ။
ေနအိမ္အခ်ဳပ္ သူရုပ္တို႔လက္
အာဏာစက္မွ လြတ္ေျမာက္ခါစ
တခဏမွာ အေမ့အျပံဳးဟာ
ကမၻာကိုျငိမ္းခ်မ္းေစေလာက္တယ္။

သူကေခါင္းေဆာင္ ျပည့္္က်ိဳးေဆာင္သူ
သည္လူေက်ာမြဲဲ ဆင့္တန္းခြဲလ်က္၊
ငါကဗမာ ငါ့ဘာသာတြက္
လူမ်ိဳးငဲ့ကြက္ ပါတီစြဲလ်က္၊
အေမရိက ဥေရာပနဲ႕
အာရွတိုက္ပဲ ေဒသစြဲလ်က္၊
ငါနဲ႕မတူ ငါ့ရန္သူဟုု
သူ႕လူငါ့လူမခြဲျခားတဲ့အေမ။

ခ်စ္မုန္းကၽြမ္း၀င္ အာဏာရွင္ပင္
အစဥ္ဖိတ္ေခၚ ေရွ႕ေရးေမွ်ာ္ခဲ့တဲ့၊
အေမရိက ဥေရာပသံတမန္
အာရွပါမက်န္ ေတြ႕ဆံုခဲ့တဲ့၊
ျမန္ျပည္သာယာ ၂၁ရာစုမွာ
ညီလာခံခင္း ေတြ႕ဆံုခ်င္ခဲ့တဲ့၊
ခြင့္ေရးညီမွ် တူတကြေနၾကရေအာင္
ျပည့္အေရးုေခါင္းေဆာင္ေနတဲ့့အေမ။

အဲဒါ
က်ေနာ္တို႕ျမိဳ႕က က်ေနာ္တို႕အေမ။

g r a p h i c d e s i g n : k o m y o e