Monday, April 1, 2013

လမ္းမေတာ္ဖုိးတုတ္အေႀကာင္း (အပိုင္း-၂)

လမ္းမေတာ္ဖုိးတုတ္အေႀကာင္း (အပိုင္း-၂) ***************************
(ဗိုလ္တစ္ေထာင္ ငမိုးအေႀကာင္းပါ၀င္သည္)

အဲဒီတုန္းက တပည့္တပန္းအားကိုးႏွင့္ လုပ္ခဲ့ျခင္းမဟုတ္ဘဲ တစ္ကိုယ္ေတာ္ ႀကဲခဲ့ျခင္းျဖစ္၏။
...
ထိုစဥ္က လမ္းမေတာ္အပိုင္မွာ နာမည္ႀကီးေနသည့္ ျမန္မာလူမိုက္ႀကီးတစ္ေယာက္ရွိသည္။

ပုဏၰားဘကြန္း။ ပုဏၰားဘကြန္းက ကုိယ္တုိင္လည္း ဇ ရွိသည္။ တပည့္တပန္းအင္အားလည္း ေကာင္းသည္။ အဲ့ဒီအခ်ိန္ ကိုဖိုးတုတ္မွာလည္း တပည့္တပန္း အသင့္အတင့္ရွိေနၿပီ။ ပုဏၰားဘကြန္းေလာက္ေတာ့ အသိုင္းအ၀ိုင္းမေကာင္းေသး။ ပုဏၰားဘကြန္းမွာ မတ္စတီးခန္းႏွင့္ လက္၀ါးခ်င္း ႐ိုက္ထားသူ။ ဒါေၾကာင့္ ကိုဖိုးတုတ္က ပုဏၰားဘကြန္းကို ရွင္းပစ္မွျဖစ္မည္ဟု ဆံုးျဖတ္လုိက္သည္။

ပုဏၰားဘကြန္းကို မရွင္းလွ်င္ နယ္ေျမတစ္နယ္ေျမတည္းမွာ ဗိုလ္ႏွစ္ဗိုလ္ျဖစ္ေနမည္။

ဂူတစ္ဂူထဲမွာ ျခေသၤ့ႏွစ္ေကာင္ေအာင္႐ိုး ထံုးစံမရွိ။ ကိုဖိုးတုတ္က စတင္၍ စိန္ေခၚလုိက္သည္။ ပုဏၰားဘကြန္းက က် လူ။ ကိုဖိုးတုတ္က တက္ လူ။

တစ္ေန႔ . . .

ကိုဖုိးတုတ္က ပုဏၰားဘကြန္းေနသည့္ ဆယ့္တစ္လမ္းထဲသို႔ တစ္ေယာက္တည္း၀င္သြားၿပီး ပုဏၰားဘကြန္းအိမ္ေရွ႕တည့္တည့္မွာ ရပ္လုိက္သည္။

"ပုဏၰား ဘကြန္း ေအာက္ကိုဆင္းခဲ့၊ က်ဳပ္တစ္ေယာက္တည္း လာတယ္။ ခင္ဗ်ားလည္း တစ္ေယာက္တည္း ဆင္းခဲ့။ ခင္ဗ်ားနဲ႔ က်ဳပ္ ေသြးစမ္းရေအာင္ "

သံုးခါတိတိ ေခၚသည္။

ပုဏၰားဘကြန္းကား ဆင္းမလာ။
တကယ္ေတာ့ ပုဏၰားဘကြန္းကလည္း ေသြးနီသူ တစ္ေယာက္ပါ။ ဒါေပသိ ႐ုတ္တရက္မေမွ်ာ္လင့္ေသာျဖစ္ရပ္ေၾကာင့္ ႐ုတ္တရက္ဘာလုပ္ရမည္ မဆံုးျဖတ္ႏုိင္ဘဲ ေၾကာင္သြားျခင္းျဖစ္၏။
က်လူႏွင့္တက္လူဆိုသည္ကလည္း ေျခလွမ္းမ်ားကို တံု႔ဆိုင္းသြားေစခဲ့သည္။

သံုးႀကိမ္တိတိေခၚလို႔ ဆင္းမလာသည့္အဆံုး . . .

"ခင္ဗ်ားႀကီး လူမိုက္ပုဏၰားဘကြန္းမွ မဟုတ္ဘဲ၊ ဆန္ေတာင္းတဲ့ ပုဏၰားပဲ။ လမ္းမေတာ္အပိုင္မွာ လူမိုက္က ခင္ဗ်ား မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ က်ဳပ္ျဖစ္သြားၿပီ။ ဒီကေန႔ကစၿပီး က်ဳပ္နာမည္ လမ္းမေတာ္ ဖိုးတုတ္ "
အဲဒီလို အျပတ္ေျပာၿပီး ခပ္ေအးေအးပင္ ျပန္ထြက္ခဲ့သည္။

ထိုျဖစ္စဥ္သတင္းမွာ လမ္းမေတာ္နယ္ေျမတြင္ ခ်က္ခ်င္းပ်ံ႕ကားသြားသည္။ တဆင့္စကားက နိယာမထံုးစံအတိုင္း ျဖစ္စဥ္ထက္ပို၍ က်ယ္ကားသြားသည္။ အဲ့ဒီကစၿပီး လမ္းမေတာ္ဖိုးတုတ္ဆိုသည့္ လာမည္တစ္လံုး ဟိန္းထြက္လာခဲ့သည္။ လူမုိက္ေသြးႂကြ၊ ဇ ရွိသူေတြ သူ႔ထံ ဗိုလ္၀င္ခံလာၾကသည္။ အဲ့ဒီအခ်ိန္က လမ္းမေတာ္ဖိုးတုတ္ႏွင့္ မေရွးမေႏွာင္းေခတ္ၿပိဳင္ နာမည္ထြက္လာသူမွာ ဗိုလ္တေထာင္ ငမုိး။ ဗိုလ္တေထာင္ငမိုးကလည္း ေခသူမဟုတ္။ မိုက္ေသြးႂကြသည့္ ေနရာတြင္ ဇႀကီးသူျဖစ္၏။

လမ္းမေတာ္ဖိုးတုန္ေခတ္ထလာသည့္အခါ မတ္စတီးခန္း ေမွးမွိန္သြားသလို၊ ဗိုလ္တေထာင္ငမိုး ေခတ္ထလာသည္တြင္ မန္မဆာနာမည္ေပ်ာက္သြားသည္။ မတ္စတီးခန္း၊ မန္မဆာ ဟူသည့္ ကုလားလူမိုက္ႀကီး ႏွစ္ေယာက္ နာမည္ေက်ာ္ထြက္လာသည္။ နယ္ေျမျခင္းက တျခားစီမို႔ ဂူတစ္ဂူထဲ ျခေသၤ့ႏွစ္ေကာင္ ေအာင္းသည့္ ျပႆနာမေပၚ။ သူ႔နယ္ႏွင့္သူ တစ္ဗိုလ္တစ္မင္း လႊမ္းမိုးႀကီးစိုးခဲ့ၾကသည္။ သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ နာမည္ႀကီးတာ တူညီေပမယ့္ စ႐ိုက္လကၡဏာခ်င္းေတာ့ မတူ။

လမ္းမေတာ္ဖိုးတုတ္က ကုလားလူမိုက္မ်ား၏ ႀကီးစိုးမႈကို မခံခ်င္ေသာေၾကာင့္ လူမိုက္ေလာကထဲသို႔ ၀င္ေရာက္ခဲ့သူ။

ဗိုလ္တစ္ေထာင္ငမိုးက ငယ္စဥ္ဘ၀ အေျခအေနယိုင္နဲ႔ခဲ့ရာမွ ထင္ရာစြတ္လုပ္တတ္ေသာ သူ၏ပင္ကိုပါ ညာဥ္ဆိုးေၾကာင့္ လူမိုက္အျဖစ္ အသိအမွတ္ျပဳခံရသူ။

ေမာင္မိုး က စေနသား။

ေမာင္မိုးဆိုေသာအမည္မွာ ေန႔သင့္နံသင့္ မွည့္ေခၚသည့္ "စုဠိ" အမည္မဟုတ္။
ခ်စ္စႏိုးေခၚေ၀ၚရာမွ ေသရာပါ နာမည္ျဖစ္သြားသည့္ "အနတၱသညာ" အမည္ျဖစ္၏။
ဗိုလ္တေထာင္ဘုရားပြဲတြင္ နာမည္ႀကီး႐ုပ္ေသးပြဲ ကျပေနသည္။
ထိုေန႔ညက ကျပမည္ဟု ေၾကာ္ျငာထားသည့္ ဇာတ္ထုပ္မွာ ငမိုးရိပ္ မိေက်ာင္း ဇာတ္ထုပ္။
ေရႊပြဲလာ ပရိသတ္တို႔အလြန္စြဲမက္ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္သည့္ဇာတ္ထုပ္။
ေန႔ေစ့ လေစ့ ကိုယ္၀န္အရင့္အမာႀကီး လြယ္ထားရသူ မဗံုဗံုမွာ ခင္ပြန္းျဖစ္သူႏွင့္ အိမ္နီးခ်င္း မိတ္ေဆြသဂၤဟမ်ား တားျမစ္သည့္ၾကားထဲက ၀ါသနာကို မတားနဲ႔ေတာ့ရွင္၊ မဗံုဗံုမွာ ပြဲခင္းထဲသို႔ ေရာက္ေနခဲ့သည္။

ရွင္ဘုရင္ႏွင့္ ၀န္ႀကီးမ်ား တိုင္းျပည္တည္ၿပီး ၾကၿပီ။
ဗိုက္ထဲက တစစ္စစ္နာလာေပမယ့္ မဗံုဗံုက အိမ္ျပန္ဖို႔ လံုး၀စိတ္မကူး။
အဲသည့္အခ်ိန္ ခင္ပြန္းျဖစ္သူ ကိုဖိုးခင္ ပြဲထဲသို႔ ေရာက္ေနသည္။
သို႔ေစကာမူ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္မွာ တစ္ကြဲတစ္ျပားစီ ရွိေနၾကသည္။
ငမိုးရိပ္မိေက်ာင္းက လူေယာင္ဖန္ဆင္းလ်က္ ေရခင္းသူမယ္ပြင့္ႏွင့္ ေတ႔ြၿပီး ၾကည္ႏူးဆြတ္ပ်ံ႕ဖြယ္ရာ ႏွလံုးသားစကားထာ ဖဲြ႔ေနခ်ိန္အေရာက္ မဗံုဗံုဗိုက္ထဲက ကၽြမ္းသူပုန္ထလာသည္။

မဗံုဗံုက ဇြဲတင္းၾကည့္ေသးေပမယ့္ ပြဲခင္းထဲမွာ ဆက္ေနလို႔ မရေတာ့။
အေဖာ္မ်ား အကူအညီႏွင့္ အိမ္ကို အေသာ့ ျပန္ႏွင္ခဲ့ရသည္။
အိမ္အေရာက္ ေရႁမြာေပါက္ၿပီး သားေယာကၤ်ားေလး တစ္ေယာက္ လူ႔ျပည္ေရာက္လာသည္က စေနေန႔သို႔ အ၀င္ မနက္သံုးနာရီ။
ကိုဖိုးခင္မွာ အိမ္ျပန္မေရာက္ေသး။ ပြဲခင္းထဲမွာပင္ ရွိေနေသးသည္။

ငမိုးရိပ္ဇာတ္ထုပ္ထဲမွ . .

"ေမာင္ႀကီးရဲ႕ ႏွမေလးတို႔ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ မျမင္ရ မေတ႔ြရရင္ မေနႏုိင္ေအာင္ ခ်စ္သူေတြ ျဖစ္ၾကေပမယ့္ ေမာင္ႀကီးရဲ႕ မ်ိဳး႐ိုးဇစ္ျမစ္ကို ႏွမေလးမသိေသးသမို႔ ႏွမေလး သိပါရေစလားရွင္ "
"ႏွမေလးသိခ်င္လွမွေတာ့ ေမာင္ႀကီးက မေျပာဘဲ ေနလို႔ ဘယ္ျဖစ္ပါ့မလဲ။ ေျပာရေတာ့မွာေပါ့။ ေမာင္ႀကီးက ေဟာဒီ ဗိုလ္တေထာင္ ျခင္ေထာင္တန္းက ေက်ာက္ကုန္သည္ ေမာင္မိုးပါ ႏွမငယ္ "
အမွန္ေတာ့ မင္းသားႀကိဳးဆြဲေျပာလုိက္သည္မွာ ဇာတ္စကား မဟုတ္ပါ။

ဗိုလ္တေထာင္တြင္ ကျပေနသည့္ပြဲျဖစ္သမို႔ ဗိုလ္တေထာင္ ပြဲၾကည့္ပရိသတ္အႀကိဳက္ ထြင္လံုးထုတ္၍ ဗိုလ္တေထာင္ျခင္ေထာင္တန္းက ေမာင္မိုးပါတဲ့ ဟု ေျပာလုိက္ျခင္းျဖစ္၏။
ထိုအခ်ိန္တြင္ မဗံုဗံုမီးဖြားသတင္းေျပာဖို႔ ကိုဖိုးခင္ကို လာရွာသူႏွင့္ ကိုဖိုးခင္တုိ႔ ေတ႔ြၿပီး ကိုဖုိးခင္ အိမ္ျပန္လုိက္လာသည္။
သားေယာကၤ်ားေလးဆုိကတည္းက ကိုဖိုးခင္က သူ႔သားနာမည္ကို ေရြးေပးလိုက္သည္။ အႏြတၱသညာနာမည္။
လူမိုက္ဟု အမ်ားက အသိအမွတ္ျပဳလာေသာအခါ ကိုတုိ႔ ဦးတို႔ ထပ္ကမတပ္ဘဲ စ႐ိုက္ႏွင့္ ညီေထြစြာ ဗုိလ္တေထာင္ ငမိုးဟု ေခၚခဲ့ၾကသည္။

ေမာင္မိုးက ႐ုပ္ရည္ ၾကည္လင္သန္႔ျပန္႔သည္။
လူေခ်ာႀကီးဟု မဆုိသေပမယ့္ ႏွစ္လိုဖြယ္ရာ အဆင္းအဂၤါႏွင့္ျပည့္စံု၍ လူရည္သန္႔သည္။ သတၱိေကာင္းသည္။ မဟုတ္မခံစိတ္ရွိသည္။
မတရားမႈကိုေတ႔ြလွ်င္ ကိုယ္ႏွင့္ ဆုိင္ ဆုိင္ မဆိုင္ဆိုင္ ပါ၀က္ပတ္သက္တတ္သည္။ ဒါက ကိုမုိး၏ ပင္ကို စ႐ိုက္။
ကိုမိုးက လမ္းမေတာ္ ဖိုးတုတ္လို လူမိုက္လုပ္ဖို႔ ရည္ရြယ္ခ်က္ လည္းမရွိ။ အမ်ားက လူမိုက္အျဖစ္ အထင္ေရာက္လာသည့္ အျပဳအမူမ်ိဳးကိုလည္း မလုပ္ခဲ့။ လူမိုက္သြင္ျပင္ ဟန္ပန္လည္း မေဆာင္ခဲ့။
လူငယ္ဘာ၀ ခ်စ္သူအတြက္ မခံခ်င္စိတ္ျဖင့္ တဇြတ္ထိုး၊ တေဇာက္ကန္း၊ လုပ္မိခဲ့ရာမွ လူမိုက္ဟု အသိအမွတ္ျပဳျခင္းကို ခံလိုက္ရၿပီး မေကာင္းေသာ ဘ၀လမ္းေၾကာင္းေပၚသို႔ ေရာက္ခဲ့ရ၊ ေလွ်ာက္ခဲ့ရသူျဖစ္၏။
မိခင္ျဖစ္သူက ဘိုကေလးေစ်းထဲမွာ ငါးေျခာက္မ်ိဳးစံု၊ ပုစြန္ေျခာက္ ဆုိင္ဖြင့္ထားသည္။
ေမာင္မိုးက မိခင္ျဖစ္သူထံသြားရင္း ေစ်းထဲသို႔ မၾကာခဏေရာက္သည္။

မျမသစ္တို႔ သားအမိက ဆန္တန္းမွာ ဆန္ေရာင္းသည္။

မိခင္ျဖစ္သူ၏ဆိုက္ကိုသြားတုိင္း မျမသစ္တို႔ ဆိုင္ေရွ႕က ျဖတ္သန္းရစၿမဲ ရွိသည္။
ကိုမိုးကို တန္းတန္းစြဲခင္မင္သည့္ စိတ္တူကိုယ္တူ ရင္ဘတ္ေပးေပါင္းသည့္ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရွိသည္။
ဘဦး ေခၚ အလိန္။ အလိန္က သူေဌးသား။ မိဘေတြက ခ်မ္းသာသည္။ ႏုိင္ငံျခားပို႔ ေဆးျပင္းလိပ္လုပ္ငန္းျဖင့္ ႀကီးပြားခ်မ္းသာခဲ့ၾကသည္။
စစ္မျဖစ္မီကာလက ထိုလုပ္ငန္းမွာ ေပါ့ေပါ့ေသးေသး လုပ္ငန္းမဟုတ္။ လုပ္ငန္းႀကီး စာရင္းထဲ ၀င္သည္။
ႏုိင္ငံျခားမွ စီးကရက္ကို လူတိုင္း ေဖာေဖာသီသီ ေသာက္ႏုိင္ေသာ္လည္း ေဆးျပင္းလိပ္ကိုမူ လူတစ္ရာမွာ ဆယ္ေယာက္ေလာက္ေသာ္မွ ပံုမွန္မေသာက္ႏိုင္ၾက။

လုပ္ငန္းရွင္ သူေဌးႀကီးမ်ားသာ ေသာက္ႏုိင္ၾကသည္။
အလိန္႔မိဘမ်ားပို႔သည့္ ေဆးျပင္းလိပ္မ်ားမွာ ေရာင္းတန္း၀င္၍ လူႀကိဳက္မ်ားၿပီး ေစ်းေကာင္းရသည္။
အလိန္က ေသြးခ်င္းေလးေယာက္တည္းမွာ တစ္ဦးတည္းေသာ ေယာကၤ်ားေလး၊ သူ႔ကိုေမြးၿပီး စီးပြားပိုတတ္လာေသာေၾကာင့္ အရမ္းအလိုလုိက္ထားသည္။ ေရႊလက္ပတ္ႀကိဳး၊ စိန္လက္စြပ္၊ ေရႊႀကိဳးကိုပင္ အရြယ္ႏွင့္ မလုိက္ေအာင္ ဆင္ေပးထားသည္။ မုန္႔ဖိုးဆိုလည္း လက္၀ါးျဖန္႔တုိင္း ရေနသည္။
အေဖကတလွည့္၊ အစ္မႏွစ္ေယာက္က တစ္လွည့္ျဖင့္ အလွ်ံပယ္ ရေနသည္။ ေရွးေရစက္ေၾကာင့္လားမသိ။ အလိန္က ေမာင္မိုးကို အရမ္းခင္သည္။ တန္းတူ ရည္တူ ေပါင္းသည္။ အ၀တ္အစားကအစ ေမာင္မိုးကို ၀ယ္ျခမ္းေပးသည္။ ေမာင္မိုး လူမိုက္မျဖစ္ခင္ကတည္းကပင္ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ေပါင္းသင္းမႈ မွာ ခိုင္ၾကည္ခဲ့သည္။

ေမာင္မိုးကို တစ္ေယာက္တည္း မေတ႔ြရတတ္သလို၊ အလိန္ကိုလည္း တစ္ေယာက္တည္း မေတ႔ြရတတ္။
သူတို႔ႏွစ္ေယာက္မွာ အၿမဲတမ္း တပူးတြဲတြဲ ရွိၾကသည္။
ေမာင္မိုး မျမသစ္တို႔ ဆိုင္ေရွ႕ ျဖတ္သြားတိုင္း မၾကာခဏဆိုသလို မ်က္လံုးခ်င္း ဆံုခ်ိန္ခဲ့ရာမွ ေသြးသစ္တက္စ မျမသစ္၏ ႐ုပ္ပံုလႊာမွာ ေမာင္မိုး၏ မ်က္စိထဲတြင္ စြဲထင္သြားသည္။
တစ္ေယာက္က လူပ်ိဳေပါက္စ၊ စိတ္ကစားတတ္စအရြယ္၊ တစ္ေယာက္က အပ်ိဳဖ်န္း၊ စိတ္သေ၀ထိုးတတ္စအရြယ္။
မျမသစ္ကေလးက အေခ်ာအလွႀကီး မဟုတ္ေပမယ့္ ျဖဴ၀င္းေသာ အသား၊ အၿပံဳးလွေသာ သြားတတ္ကေလးႏွင့္ ႐ိုး႐ိုးယဥ္ယဥ္ အလွရိပ္ထင္သည္။

ေမာင္မိုးကလည္း ရုပ္ရည္မေခ။
လူေခ်ာတစ္ေယာက္မဟုတ္ေပမယ့္ မိန္းကေလးတို႔ စိတ္၀င္စားသည့္ ႐ုပ္ဆင္းအဂၤါ ျပည့္စံုသည္။
အလိန္ကလည္း ေမာင္မိုးကို တင့္တယ္ေလ်ာက္ပတ္ေသာ အဆင့္ထက္သာလြန္သည့္ ၀တ္စားဆင္ယင္မႈကို ပံ့ပိုးေပး႐ံုမက ႐ိုးကုန္တိုက္မွာေရာင္းသည့္ ဆယ့္ေလးက်ပ္တန္ အယ္လ္ဂ်င္ ေရႊေရာင္ နာရီကေလးတစ္လံုးကိုပါ ၀ယ္ေပးခဲ့သည္။

ေတာင္းမွာ အကြပ္၊ လူမွာ အ၀တ္ ဆိုစကားအတိုင္း ေမာင္မိုးကလည္း လူလတ္တန္းစား သားသမီးမ်ား ၀တ္ဆင္မႈအဆင့္ကို မီေအာင္ ၀တ္ဆင္ႏုိင္ခဲ့သည္။

ေမာင္မိုးက အခြင့္အေရးရတိုင္း မျမသစ္အေပၚ စိတ္၀င္စားမႈကို မ်က္လံုးအထာႏွာင့္တစ္မ်ိဳး၊ ႏွလံုးသားပံုရိပ္အမူအရာႏွင့္ တစ္သြယ္၊ စကားေျပာ အၿပံဳးအမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္ တစ္ဖံု ခ်စ္ေနမိေၾကာင္း သိပါေစေၾကာင္း ျပသခဲ့သည္။

တစ္ခါတရံသာ ႏႈတ္ခမ္းစူ၀န္းသည္က လြဲလို႔ မျမသစ္မ်က္ႏွာ မလႊဲ။

သူမဘက္ကလည္း လုိက္ေလ်ာ အထာသေဘာကို အပ်ိဳဖ်န္းကေလးတို႔၏အတတ္ပညာျဖင့္ တုန္႔ျပန္ခဲ့သည္။ ထိုမွတဆင့္တက္၍ ခ်စ္သ၀ဏ္လႊာပါးသည္။ ဟင့္အင္း အမူအယာ ျပေပမယ့္ ဆန္ေတာင္းထဲက စာေခါက္ကေလးကို လွ်င္လွ်င္ျမန္ျမန္ လက္ကစား၍ ယူလုိက္သည္။

သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ နားလည္မႈအျပည့္အ၀ရွိသြားၾကသည့္ေနာက္ ေမာင္မိုးဆုိင္ေရွ႕မွာ ရပ္ခြင့္ရသြားသည္။ ေန႔ခင္း ေစ်းေရာင္းပါးခ်ိန္တြင္ မျမသစ္အေဒၚက အိမ္ခဏျပန္တတ္သည္။ ေန႔စဥ္ေတာ့ မဟုတ္။

အေဒၚျဖစ္သူ အိမ္ျပန္ေသာေန႔မ်ိဳးတြင္ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ အၿပံဳးခ်င္းခ်ိတ္၍ စကားဖလွယ္ၾကသည္။ စကားႂကြယ္ၾကသည္။

ခ်စ္တတ္သူတို႔ အေပးအယူမွ်ၾကၿပီဆိုေတာ့လည္း ၾကည္ႏူးရႊင္ျမဴးစရာေတြ အျပည့္အသိပ္ေပါ့။ တစ္ခါတရံေတာ့လည္း စိတ္သေဘာမေတ႔ြစရာ မၾကည္သာစရာ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္စရာကေလးေတာ့ ၾကား၀င္လာတတ္သည္။

ေမာင္မိုး ေက်ာင္းမွန္မွန္ မတတ္သည့္ ကိစၥအတြက္ မေက်မနပ္ေျပာလာသည္။ ဆိုင္ကို မလာဖို႔ တားျမစ္စကားေျပာလာသည။္ သူေျပာသည္ကို နားမေထာင္ဘဲ တစ္ဘက္လွည့္ၿပီး စိတ္ေကာက္ေနတတ္သည္။

ေမာင္မိုးကလည္း ေမာင္မိုးမို႔ ေျပာစရာ ျဖစ္ေနသည္။

(ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္)

ေဗဒါလမ္း Baydarlan သုတ ရသ ဟာသ ျပည္ပအႏုပညာ
ref:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=519347738106880&set=a.445129605528694.104366.439724399402548&type=1